Sider

lørdag 11. september 2010

Nydelige Nils

Se denne lille sjarmøren, er han ikke nydelig ? Å være litt over 1 år og få sitte på en ordentlig traktor må jo være en skikkelig drømmeopplevelse ;)

Nils aug-10 (6) Nils aug-10 (1)

Fikk være med å ta bilder av han for ett par uker siden og gleder meg masse til jeg skal møte dem igjen i slutten av denne måneden. Han er utrolig lik pappan sin,men har røverblikket til mamman sin innimellom – det er så herlig å ta bilder av unger som bare smiler og er fornøyd ;)

Nils aug-10 (52) Nils aug-10 (72)

“Men får jeg ikke låne iphonen til mamman min blir jeg skikkelig sint” ;

Nils aug-10 (73)

Nils aug-10 (85)

Nils aug-10 (98)

Nils aug-10 (113)

Nils aug-10 (118)

Dette var en koselig ettermiddag – snakkes om ett par uker ;)

1 kommentar:

  1. For et herlig uttrykk på den gutten! Flott bildeserie! Ingenting er som en gammel gråtass, nei ;)

    SvarSlett

LinkWithin